Djur Affär'n

Igår var vi till djur affären. Jag bestände mig för att köpa ett nytt flexi koppel, det jag hade innan fick man ju nästan skämmas över..


När vi var till Strömsholm köpte jag en hund väska, kan vara bra om man lär ta med henne på stan eller nått om man är nån stans. Frågan är bara, får man gå in i vissa affärer med hunden om man har den i väskan eller? En tjej på Strömsholm sa att hon hade vart på stan och shoppat med hunden i en sån här väska. Men det beror väl på vart man går. Man får väl helt enkelt ringa och fråga om man nu måste in och har Jodie med. För i bilen lämnar jag henne inte! Inte efter alla hund stölder som vart..

Här får ni sämsta bilden ever. Jag ska även designa om den lite. Tycker inte om volangerna eller vad jag ska kalla det. Om ni tittar till vänster på väskan så ser ni en "flärp" (kan man kalla det så?) som sticker ut, där ser ni volangerna, eller vad jag ska kalla det som sagt. Dom ska bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0