Mysigt!

Det är "mysigt" med hund ibland! Fridolf springer alltid in i buskar och snurrar runt flera varv innan han ska skita. Här om dagen hände det att han sket på kopplet, jag knöt på en påse där bajset kom. Idag gjorde jag rent kopplet grundligt! Vad händer 2 minuter efter att vi kommit ut? Jo, han lägger på dubbelt så mycket skit på kopplet, plus att han fick på sig själv! Så nu har jag gjort rent kopplet igen, och gett Fridolf ett bad.
Under tiden jag badade Fridolf stog Jodie utanför och gnällde, som att det skulle vara nått att vara avundsjuk på. Om hon bara visste. Nästa gång hon gnäller när jag badar honom så ska hon också få sig ett bad, så kanske hon inte gör det igen.


Här ser vi oskyldiga ut. "Det var inte jag."




Den 8e ska Jodie till Strömsholm igen. Det var ett halvår sen sist. Nu ska vi se om vi får ge henne annat smaskigt godis förutom kycklingfilén och hundmaten hon får nu. Ska bli spännande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0