Veterinären ringde!

Veterinären ringde i onsdags em och sa att Jodie får opereras! Hon sa precis som jag misstänkte. Det är inte säkert att hon klarar sig även fast hon får opereras. Dom sa att, vi kan försöka. Veterinären sa först att jag skulle fundera på hur vi ville göra. Jag frågade henne om Jodie skulle kunna leva normalt om operationen går bra. Då sa hon att om operationen går bra så kommer hon bli lika frisk som vilken hund som helst. Då är det ingen tvekan om saken, klart man måste ge det en chans! Förstår inte varför alla ska prata om pengar hela tiden.. Det är ett liv vi pratar om! Jag skulle kunna sälja allt jag har och minst lika mycket till för att få ha Jodie kvar. Jag måste ju ge Jodie en chans att överleva. Veterinären sa även att hon skulle gjort samma val som mig om det var hennes hund. Känns bra på något vis att höra.
Dom skulle ringa idag eller i morgon för att boka in en tid för operation sa dom, har dom inte gjort det så skulle jag ringa på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0