Video

Nu har vi firat julafton här hemma redan. Tänkte att vi skulle göra det innan Jodie opereras, så hon får vara med en jul till. Man vet ju aldrig..

Jag fick en ny mobil av min kille Ola. =)
Så nu kan jag filma och knäppa bilder på den lilla snutten, utan att det blir sådär jätte taskig kvalite som det brukar kunna bli. Det är mycket bättre än min digitalkamera!
Jodie fick pipleksaker, en iglo och lite mat inslaget i presentapper =)

Här får ni ett gammalt videoklipp.



Och här är ett från idag.


Visst är det stor skillnad! =)
Då var det ändå lite mörkt ute idag också, blir ju ännu bättre när det är ljust.

Kommentarer
Postat av: Ingela & hundarna

Men vad härligt att hon rastar Fridolf, lille skrutten, jo det var skillnad på kvaliten på filmerna.

Pussa på Härliga sötnosen Jodie från mej...

2010-12-19 @ 15:08:56
URL: http://chiltanas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0