Hejsan!

Här har ni mig! Mitt namn är Jodie, jag föddes den 22a juli 2009 och jag kommer från Strandsmedjans kennel. Sen flyttade till avesta och kennel Chiltanas. Min matte bor i Avesta (Karlbo), heter Sara och är 23 år gammal. Hon tycker mycket om mig har hon sagt och jag får mysa mycket! Lite fostrad blir jag ju såklart också =) Min bästa vän är en katt som heter Yvette, vi busar mycket =) Jag har även en hund kompis som heter Fridolf, men han är så gammal så han vill inte busa med mig..

Mina intressen i livet är Människor! Jag älskar männisor! Pipleksaker, katter, godis. Och om någon lyfter upp mg får dom nog hålla undan håret, för det är smaskigt!




Jag =)



Yvette och jag =)




Fridolf =)









Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej Jodie!

Du är mysig du, spralligt tokig, men värdens sötaste!!

Lizzie vill leka snart igen med dej!!

2010-01-18 @ 22:33:25
URL: http://chiltanas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0