...

Idag fick vi inte mycket till svar. Dom hittade ett annat fel, som också hade med levern att göra. Det var något om att blodet leds in i hjärtat från fel håll och att det var lite rörigt med det i magen. Men det är än så länge bara en misstanke. Jag vet inte än om det går att operera, det kunde dom inte svara på. Men i morgon bitti ska vi vara i Strömsholm igen. Då ska hon sövas, så ska dom ge henne en spruta som gör att det går att se hur blodet leds där inne.
Just nu är hon väldigt trött. Men hon fick lugnande spruta idag, så det är ju inte så konstigt..
När vi kom hem sen så somnade både jag och Jodie direkt. Blev 5 timmars sömn för oss där. Jag sov ju bara 2 timmar natten till idag (igår). Så det är ju inte så konstigt att man blev trött efter en hel dag med prover och väntan och nervositet hos veterinären.
Jag sitter sömnlös nu igen, vill inte somna ifrån henne. Vill bara sitta här och lyssna på hennes andetag.. Dessutom måste jag vara uppe i tid, för jag lär bada henne innan vi åker, med desinfektions shampo. Och så måste hon hinna torka innan vi åker. Skulle vara där tio i åtta och det tar ju ett bra tag att åka dit också..

Kommentarer
Postat av: Ingela & hundarna

Hej.

Det var härligt att träffa er idag, men så tråkigt att lilla söta goa Jodie ser ut att må så dåligt.

Nu kan vi bara hoppas att det blir bra för henne...

Stor kram...

2010-11-27 @ 21:42:07
URL: http://chiltanas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0