Hej!

Vi har fått klagomål här om att vi aldrig skriver något, så man får väl ta och göra det då =) Ny kamera fick jag i julklapp också, så bättre bilder på Jodie kommer =)
En dag för ett par veckor sedan såg Jodie så uttråkad ut, så jag ringde mamma direkt och frågade om jag kunde låna hem Jodies bästa vän Lizzie, så hon kunde få busa lite. Skulle bara bli en natt, men hon stannade väl ca 4 nätter, om jag inte minns fel? Var det fler kanske? Hur som helst, det är väl inte såndär jätte viktigt att komma ihåg exakt hur länge hon var här! Men roligt hade dom =)
Jodie i sin tröja, hon får "nack fett". Förut trodde jag att det var för att tröjan var för liten, så jag köpte en ny som nästan är för stor. Men så har hon fortfarande ett veck i nacken sötnöten!

Kommentarer
Postat av: Ingela & hundarna

Hej

Äntligen blev det iaf lite uppdaterat här, och med bilder på din lilla goding och på min goaste Lizzie, Du Sara, det kan inte ha varit spesiellt jobbigt att ha Lizzie, för hon var hos er i 7 dagar och det kändes bara som 4.

Det är så kul att dom är bästa kompisar lilla jodie och Lizzie.

Dom får träffas och leka snart igen.

Mer bilder vill jag se.

Kram

2012-02-14 @ 20:36:58
URL: http://www.chiltanas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0